Veelgestelde vragen

01. Bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddatum aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook vermeld op de orderbevestiging. Het is daarom nooit mogelijk dat de verzenddag op de website tijdens de bestelling verschilt van die op de orderbevestiging.

Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik het annuleren? Als de bestelling een langere levertijd heeft dan u eerder had gezien, is het natuurlijk mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Wanneer een bestelling eenmaal is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling? Als u voor de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Als u een factuur wilt ontvangen, kan dit op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.


02. Verzending

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddatum aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook vermeld op de orderbevestiging. Het is daarom nooit mogelijk dat de verzenddag op de website tijdens de bestelling verschilt van die op de orderbevestiging.

Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik het annuleren? Als de bestelling een langere levertijd heeft dan u eerder had gezien, is het natuurlijk mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Wanneer een bestelling eenmaal is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling? Als u voor de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Als u een factuur wilt ontvangen, kan dit op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.


03. Bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddatum aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook vermeld op de orderbevestiging. Het is daarom nooit mogelijk dat de verzenddag op de website tijdens de bestelling verschilt van die op de orderbevestiging.

Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik het annuleren? Als de bestelling een langere levertijd heeft dan u eerder had gezien, is het natuurlijk mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Wanneer een bestelling eenmaal is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling? Als u voor de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Als u een factuur wilt ontvangen, kan dit op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.


04. Retouren, ruilen en klachten

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bij het plaatsen van de bestelling wordt een verzenddatum aangegeven. Nadat de bestelling is geplaatst, wordt dezelfde levertijd ook vermeld op de orderbevestiging. Het is daarom nooit mogelijk dat de verzenddag op de website tijdens de bestelling verschilt van die op de orderbevestiging.

Ik zie nu de langere levertijd van (een deel van) mijn bestelling. Hoe kan ik het annuleren? Als de bestelling een langere levertijd heeft dan u eerder had gezien, is het natuurlijk mogelijk om (een deel van) de bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen de bestelling voor u annuleren. Het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdagen teruggestort op uw bankrekening. Wanneer een bestelling eenmaal is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling? Als u voor de bestelling heeft betaald, ontvangt u niet automatisch een factuur voor uw bestelling. Als u een factuur wilt ontvangen, kan dit op twee manieren. De eerste manier is via uw account in onze winkel. Wanneer u inlogt op uw account, kunt u uw bestellingen bekijken en de factuur downloaden.

Laatst bijgewerkt op 11 maart 2024

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.